u bent klant | u bent bezorg(st)er | u bent consument
         

Contact

Bedrijfsinformatie

Offerte aanvragen

Solliciteren/Vacatures

Sticker informatie

Home

  Vakantie

 

Heerlijk... Op vakantie!
Waarschijnlijk kijkt u er al helemaal naar uit: lekker op vakantie. Lekker doen waar u zelf zin in hebt: luieren op het strand, uitgaan in die leuke discotheek/bar in het buitenland of misschien gaat u wel een heel actieve vakantie tegemoet. We wensen u een heel fijne vakantie, maar... vergeet niet om uw vakantie aan ons door te geven. Hoe? We zetten het allemaal voor u op een rijtje.

Vroeg doorgeven
Wanneer u op vakantie gaat dient u dit vroegtijdig aan ons door te geven. Zodra u weet wanneer u weggaat, kunt u dit gelijk aan ons doorgeven, maar uiterlijk drie weken voor uw vakantie moet uw melding bij ons binnen zijn. U kunt uw melding via de website doorgeven, klik hier, of via de post op het vakantiemeldingsformulier wat u van ons heeft ontvangen.

Vervang(st)er
Wanneer u op vakantie gaat, dient u zelf voor een vervang(st)er te zorgen. Wij willen u hier uiteraard wel bij helpen, maar wij zoeken dus geen vervang(st)er voor u.

Hoe kom ik aan een vervang(st)er
Indien u geen vaste vervang(st)er voor uw wijk heeft, kunt u bijvoorbeeld aan de volgende personen vragen om uw wijk één of meerdere weken van u over te nemen:
   
  Familie in de nabije omgeving
  Vrienden en/of vriendinnen die niet op vakantie zijn
  Een briefje ophangen op het advertentiebord bijvoorbeeld bij u in de supermarkt of jongerensoos dat u een vervanger zoekt voor uw kranten- en/of folderwijk.
   
Wat moet een vervang(st)er weten
Het is belangrijk dat uw vervang(st)er weet wat er van hem/haar verwacht wordt. Neem daarom altijd de volgende punten met uw vervang(st)er door:
  Wat moet er precies bezorgd worden?
Welke kranten en/of folders moeten er gelopen worden.
  Wanneer wordt het materiaal aangeleverd?
Welke dag wordt het materiaal gebracht.
  Waar wordt het materiaal aangeleverd?
Heeft u aan ons doorgegeven dat het materiaal bij uw vervang(st)er thuis wordt gebracht? Vergeet dan niet om dit ook aan uw vervang(st)er door te geven.
  Waar moet er precies bezorgd worden?
Welke straten moeten er precies bezorgd worden. Laat uw vervang(st)er een keer met u meelopen of leen hem/haar uw plattegrond. Als u deze niet meer heeft, kunt u bij ons een kopie aanvragen. Doe dit wel minimaal 3 weken voor uw vakantie, zodat wij de tijd hebben om deze aanvraag te verwerken.
  Waar moet op worden gelet bij aanlevering van het materiaal?
Klopt het aantal soorten folders/kranten op de opdrachtbon met het aantal aangeleverde folders/kranten? Indien dit niet klopt, dient uw vervang(st)er contact met ons op te nemen.
  Wat te doen als er geen folders/kranten worden gebracht?
Ons bellen! Misschien is er iets niet goed verwerkt of is het materiaal bij de officiële bezorg(st)er neergezet.
  Wat te doen als er tekort materiaal is gebracht?
Ons bellen, wij komen dan het tekort naleveren.
  Wat te doen als er folders over blijven?
Ons bellen. Waarschijnlijk heeft uw vervang(st)er een stukje wijk niet bezorgd. Wij nemen dan de wijk even met uw vervang(st)er door.


Hoe moet u het vakantiemeldingsformulier invullen?
Het is mogelijk dat u meerdere vervang(st)ers heeft in uw vakantie. U moet dan voor elke vervang(st)er een apart formulier invullen. Wanneer u meerdere wijken bezorgt, moet u per wijk aparte formulieren invullen.
Indien u uw melding via het formulier op deze site doorgeeft, kunt u hem meerdere malen invullen. Indien u het via uw papieren vakantieformulier door wilt geven, gebruikt u per wijk per vervang(st)er één formulier. Indien u formulieren tekort komt, kunt u deze bij ons bestellen.

ALTIJD een vakantiemelding invullen!

Wanneer uw vervang(st)er het materiaal bij u thuis komt ophalen of een familielid uw wijk loopt in uw vakantie, dient u toch een formulier in te vullen. U vult dan bij "afleveradres" uw eigen adres in. Wanneer u in zo'n geval namelijk geen formulier inlevert, kunnen er problemen onstaan bij aflevering van het materiaal. Wanneer bijvoorbeeld uw buren melden dat u op vakantie bent gegaan en wij van niets weten, neemt de chauffeur het materiaal mee terug. Wij moeten de wijk dan met spoed bij een andere bezorg(st)er onderbrengen, terwijl uw vervang(st)er het materiaal komt ophalen, maar dit niet aantreft.
Wanneer u geen vervang(st)er aan ons doorgeeft, bent u zelf aansprakelijk voor eventuele klachten die er tijdens uw vakantie zijn ontstaan.

Betalingen
Onderaan het vakantiemelding-formulier wordt gevraagd op welk rekeningnummer het geld gestort moet worden. Het is de bedoeling dat u hier altijd een nummer invult, ook wanneer u het geld gewoon op uw eigen rekening wilt ontvangen.
Het is ook mogelijk dat uw vervang(st)er zijn/haar salaris rechstreeks ontvangt. Brengt u in dit geval uw vervang(st)er wel op de hoogte van ons betalingsschema.
Het is erg belangrijk dat u invult op wiens na het opgegeven rekeningnummer staat. Wanneer het nummer bijvoorbeeld op naam van één van de ouders van uw vervang(st)er staat, moet u dit zeker vermelden. De kans is anders groot dat wij het geld van de bank teruggestort krijgen, omdat het rekeningnummer niet op naam staat van de genoemde persoon.

Vakantie online opgeven
Klik hier om naar het vakantiemeldings formulier te gaan.

Klik hier om terug te gaan naar de bezorgerspagina

 
Madame Curiestraat 20, 2171 TW SASSENHEIM, Tel. 0252-241420, Fax 0252-417515, Mail info@de-schakel.nl