u bent klant | u bent bezorg(st)er | u bent consument
         

Contact

Bedrijfsinformatie

Offerte aanvragen

Solliciteren/Vacatures

Sticker informatie

Home

  Klacht of vraag over de bezorging  

Indien u een vraag of klacht heeft over onze verspreiding, aarzel dan niet om dit aan ons door te geven. Indien er iets aan de hand is met de bezorging, horen wij dit graag, zodat wij actie kunnen ondernemen. Wij zullen uw melding in behandeling nemen.

U kunt de klacht telefonisch aan ons doorgeven of via mail.

Telefonisch
Onze medewerkers staan voor u klaar van van maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 12.30 en van 13.00 tot 17.00 uur en zijn te bereiken via telefoonnummer 0252-241420.
Buiten deze tijden kunt u ons antwoordapparaat inspreken.

Per mail
Ons mailadres is info@de-schakel.nl

Welke gegevens hebben wij nodig?
Om uw melding in behandeling te kunnen nemen, hebben wij de volgende gegevens nodig:
* uw naam
* uw adres (straat, huisnummer, postcode en woonplaats)
* het telefoonnummer waarop u overdag bereikbaar bent, voor eventuele vragen over uw melding.
* De omschrijving van uw klacht, bijvoorbeeld: niet ontvangen, het wel ontvangen van materiaal terwijl u een sticker op de bus heeft, etc.
* Om welke folders / krant uw klacht gaat. Wij verspreiden het gevouwen folderpakket en verschillende weekbladen. Voor meer informatie over welke weekbladen wij verspreiden, adviseren wij u om telefonisch contact met ons op te nemen op nummer 0252-241420.

Het geplastificeerde/gesealde folderpakket wordt door een andere verspreider verspreid. Meldingen over dit pakket kunnen wij niet in behandeling nemen.

 
 
Madame Curiestraat 20, 2171 TW SASSENHEIM, Tel. 0252-241420, Fax 0252-417515, Mail info@de-schakel.nl